ecommerce-site
Clienti,  PR,  Tech

5 Metode pentru a avea un magazin online mai performant?

De-a lungul ultimilor ani, mediul online a explodat și am văzut apariția mai multor firme și website-uri care activează în nișa comerțului. Probabil pandemia a jucat un rol important, dar acest aspect nu schimbă realitatea, și anume că foarte mulți oameni cumpără majoritatea produselor de pe Internet, o parte dintre ei fiind noi în această lume. De aceea au apărut multe firme noi, pentru a putea profita de noul trend care acaparează din ce în ce mai multe grupuri de persoane.

Dar să presupun că ești la început, dar deja ai lansat site-ul și ai actualizat toate serviciile pe care le oferi. A trecut o perioadă de timp și observi că traficul nu a crescut, sau cel puțin nu îndeajuns de mult pe cât ți-ai dorit. Dacă nu ai prea multă experiență în domeniu, atunci urmărește sfaturile pe care ți le vom oferi în următoarele rânduri, pentru a oferi o șansă în plus afacerii tale într-o nișă atât de congestionată.

Un site cu un design plăcut și ușor de utilizat

Este extrem de important ca designul site-ului să fie cât mai simplu, dar în același timp să conțină toate informațiile necesare pentru clienți. Contează contrastul de culori ales, amplasarea pe pagină a diferitor opțiuni, timpul de răspuns al site-ului, și așa mai departe. Practic, cu cât un site va fi mai simplu și mai intuitiv, cu atât acesta va avea succes. Poți să intri pe un site din nișa ta din competiție și să compari toate aspectele cu website-ul tău. Astfel, vei reuși să identifici problemele și să acționezi cât mai rapid pentru a le rezolva.

Parteneriate

Cu cât ai mai mulți parteneri, cu atât mai bine. Mai ales dacă ești la început, e posibil să nu oferi atât de multă încredere pentru clienți, iar un parteneriat cu o firmă cu experiență îți poate crește considerabil cota de piață. De asemenea, nu uita de partenerul de hosting. Este un serviciul vital pentru afacerea ta. Un hosting mai bun înseamnă un site mai stabil, care se încarcă mai repede. Un server VPS este mult mai rapid decât un pachet de găzduire accesibil.

Oferă un serviciu de relații cu clienții

Înțeleg că e posibil să nu ai nici un ajutor și să fii singurul care se ocupă de site. Dar dacă vrei ca traficul și comenzile să crească, trebuie să ai o metodă de contact cu utilizatorii. Aceasta este una dintre cele mai bune metode de a dezvolta o legătură bună între afacerea ta și clienții săi.

Oferă cât mai multe opțiuni de plată

Practic, este bine să ai cât mai multe metode de plată: paypal, card de debit, card de credit, skrill, și așa mai departe. Nu vrei să îți pierzi clienți și totodată profitul, doar pentru că aceștia nu pot plăti, nu?

Puțină publicitate

Niciodată nu a stricat puțină publicitate, indiferent de nișa în care activează site-ul. Dar pentru un magazin online, rețelele de socializare reprezintă cea mai ieftină metodă, dar care poate genera îndeajuns de mult trafic.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.