Cheia succesului pentru o afacere: promovarea online
Ai o afacere și vrei să o faci cunoscută în mediul online? Atunci ești în locul potrivit. Mediul online este plin de afaceri care se promovează în diferite moduri, folosind diferite tehnici și metode pentru a ajunge cât mai cunoscute. În ”lupta” pentru notorietate contează foarte mult să fii creative și să știi cum să creezi cea mai bună strategie de promovare online potrivită pentru afacerea ta. Promovare online are la bază o strategie de marketing, un plan de acțiune care are ca scop creșterea și dezvoltarea unei afaceri atât din punct de vedere al notorietății, dar și din punct de vedere al vânzărilor.
Bugetul este foarte important în promovare online, de aceea trebuie să te consulți cu specialiști din marketing online și să îi acorzi o importanță majoră. În primul rând, trebuie să te gândești la stadiul în care se află afacerea ta, dacă este deja cunoscută pe piață, cât de mult dorești să o promovezi, cum arată planul tău de marketing și mai ales cum arată bugetul tău la momentul actual.
Diferența dintre promovare online plătită și promovare online neplătită ține de timp și de eficiență. Cea mai rapidă metodă de promovare online și totodată cea care aduce rezultate rapide este promovarea plătită. Promovarea neplătită necesită timp, însă aduce și ea rezultate,
Dacă vrei rezultate rapide, campanii PPC te vor ajuta foarte mult. De asemenea, poți apela și la promovare Facebook. În schimb, dacă îți dorești rezultate durabile poți să apelezi la servicii optimizare SEO care se poate face prin email marketing, content marketing dau social media marketing. Indiferent de metoda de promovare pe care o alegi, important este să știi exact care sunt obiectivele tale. Recomandat este să alegi un pachet întreg de promovare online.
Prin intermediul unei campanii PPC vei crește traficul în site, și cel mai important, vei aduce în site vizitatorii relevanți pentru afacerea ta direct interesați de informația, produsele sau serviciile pe care le oferi. Unul dintre avantajele campaniilor de promovare de tip PPC este rapiditatea. Aceste campanii duc la rezultate imediate, iar anunțurile sunt văzute de mii de oameni care fac căutări legate de produsele sau serviciile pe care le oferi. Aceasta este diferența cheie dintre beneficiile campanii PPC și beneficiile serviciilor de optimizare SEO. Traficul din campaniile plătite este mai probabil să convertească decât cel venit din alte surse de trafic. De fapt, traficul PPC are cele mai bune rate de conversie pentru majoritatea site-urilor. Prin poziționarea pe motoarele de căutare, îți poziționezi afacerea pentru a obține mai multe conversii. Poți măsura cu ușurință rentabilitatea cheltuielilor tale publicitare. Poți urmări care anunțuri, cuvinte cheie sau destinații de plasare a anunțurilor sunt cele mai profitabile. Poți seta urmărirea conversiilor pentru a contoriza numărul de conversii pe care le primești. Poți ulterior utiliza aceste valori pentru a lua decizii în campaniile de publicitate PPC.
Costuri reduse sunt și în promovare Facebook. Odată ce îți faci un cont ușor de gestionat vine și o audiență uriașă, fiecare individ din publicul țintă putând deveni un potențial client. Pe Facebook e foarte ușor să transmiți informațiile și să ajungi rapid la cât mai mulți oameni.
Orice canal de promovare ai alege, important este să îți promovezi business-ul în online. Fie că alegi campanii PPC sau servicii optimizare SEO, un specialist îți va fi de mare ajutor. O agentie de marketing online este soluția potrivită.