Iata de ce fiecare fetita ar trebui sa aiba o papusa Barbie
Barbie a fost creata in 1959 de Ruth Handler, care a vrut sa inventeze o papusa care sa le permita fetelor sa-si imagineze si sa-si dezvolte viitorul. Scopul brandului Barbie a fost intotdeauna de a inspira potentialul nelimitat al fiecarei fetite. Barbie este asadar mult mai mult decat o papusa draguta pe care fetele o pot imbraca in fel si fel de tinute. Ea este o inspiratie!
Iata care sunt principalele trei motive pentru care fiecare fata ar trebui sa aiba o papusa Barbie:
1. Barbie reprezinta diversitate.
In 2016, brandul Barbie a anuntat extinderea liniei Fashionistas prin adaugarea a trei noi tipuri de corp: inalt, minion si cu forme mai pronuntate, dar si cu o varietate de tonuri de piele, coafuri si tinute pentru a reflecta o viziune mai larga asupra frumusetii. Si toate sunt superbe! Acum, fiecare fata se poate regasi in imaginea unei papusi Barbie si va intelege ca frumusetea vine in toate formele si culorile. Cu aceste noi papusi, fetele de pretutindeni vor gasi infinit mai multe moduri de a se juca si de a-si da frau imaginatiei.
Linia Fashionista este cea mai diversa si incluziva linie Barbie de pana acum si este cu adevarat incredibil de observat cat de diferita este fiecare papusa (chiar si nasul, ochii si buzele lor sunt diferite!). Este extrem de important ca fetele sa se poata identifica cu o jucarie care seamana cu ele si, de asemenea, sa vada ca frumusetea nu este doar de un fel. Diversitatea liniei Fashionista reflecta cu adevarat diversitatea lumii noastre de astazi si este uimitoare!
2. Barbie le incurajeaza pe fete sa fie orice isi doresc.
Probabil ca ai vazut pana acum reclamele adorabile in care diverse fetite se pozeaza in profesor, medic veterinar, antrenor fitness, femeie de afaceri, ghid de muzeu, etc., apoi ai observat ca ele se imagineaza in astfel de roluri. Acestea sunt niste reclame fabuloase si incurajatoare pentru fetitele din intreaga lume. De la debutul lui Barbie in 1959, ea a avut peste 200 de cariere, in 2018 fiind chiar un inginer de robotica (conceputa pentru a starni interesul fetelor in domeniu STEM si pentru a pune in lumina un domeniu de cariera subreprezentat de femei).
3. Barbie le ofera fetelor modele in viata.
Barbie nu numai ca le ofera fetelor modele de urmat, dar recent au aparut papusi bazate pe modele din viata reala, femei remarcabile care au devenit cunoscute in intreaga lume pentru diversele lor reusite. Exista o diferenta intre a-i spune unei fete ca poate fi orice si a-i arata prin femei adevarate ca intr-adevar pot deveni orice. Printre numele celebre care se gasesc sub brandul Barbie sunt Frida Kahlo, Amelia Earhart si Katherine Johnson.