Top 5 Alimente Bogate in Fibre

Noi avem grijă de imaginea ta!

Top 5 Alimente Bogate in Fibre

august 25, 2019 PR SEO 0
bogate-în-fibre

Exista cateva alimente bogate in fibre, pe care ar trebui sa le aveti in vedere, astfel incat dieta voastra sa fie una cat mai sanatoasa. Fibrele se gasesc atat in produsele vegetariene, cat si in cerealele integrale, seminte, plante cu boabe, precum si in nuci. Iata care sunt cele 5 alimente pline cu fibre, care nu ar trebui sa lipseasca din dieta nimanui.

  1. Fulgii din ovaz

Nu este un secret faptul ca ovazul este un aliment extrem de bogat in fibre. El regleaza nivelul zaharului din sange, oferind in acelasi timp si mai multa enegie. Mai ajuta si la eliminarea apei din organism. Starea de oboseala este amelioarata daca veti avea in vedere introducerea ovazului in alimentatia voastra.

  • Linte

Un alt aliment indragit pentru cantitatea mare de fibre il reprezinta lintea. Ea are o putere nutritionala mare, fiind o sursa indragita de proteine. Aceasta nu contine doar o cantitate importanta de fibre, ci este bogata in fier, precum si in vitamina B. Poate fi adaugata fara probleme in tocanite, precum si in supe.

  • Mazarea

Aceasta leguma este considerata a fi una dintre cele mai mici legume. Desi este mica, aceasta are o multime de proprietati nutritionale, fiind indragita pentru acestea. Ea este bogata in fibre si proteine, fiind satioasa in acelasi timp. Poate fi adaugata atat in supe, cat si in salate sau chiar in paste, fiind o leguma delicioasa si pe placul tuturor.

  • Semintele de chia

Semintele de chia sunt si ele apreciate datorita numeroaselor calitati nutritionale pe care le poseda. Acestea sunt asadar o sursa extrem de importanta de Omega 3, calciu, dar si de proteine. O singura lingurita de seminte de chia, poate contine chiar si 6 grame de fibre. Semintee de chia sunt gustoase si pot fi puse in cereale, smoothie-uri, dar chiar si in iaurt. Ele sunt utile si datorita faptului ca se poate face o budinca delicioasa cu ele.

  • Avocado

Acest aliment are un continut caloric ridicat, fiind bogat in vitamine, fibre, dar si minerale. Avocado mai contine si acid folic, precum si luteina, dar si alte substante benefice organismului nostru.

Mai multe alimente bogate in fibre puteti descoperi in articolul scris pe uncorpsanatos.ro

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.