SEO

Principii SEO care ajuta la imbunatatirea traficului

Optimizarea pentru motoarele de cautare este piatra de temelie a comertului electronic. Daca sunteti vanzator online, nu va puteti creste baza de clienti fideli daca sunteti blocat la pagina 6 in rezultatele cautarii. O multime de studii au dezvaluit deja importanta SEO si iata cateva statistici care sa o demonstreze:

• Pana la 93% din tot traficul provine de la un motor de cautare.

• 75% dintre utilizatori nu parcurg niciodata prima pagina cu rezultatele cautarii.

• Peste 60% dintre specialisti in marketing spun ca imbunatatirea SEO si cresterea prezentei organice este prioritatea lor principala de inbound marketing.

• Prima pozitie in rezultatele cautarii organice Google are o rata de clic de 32%.

Tinand cont de toate aceste cifre, problema nu este daca ar trebui sa creezi o strategie SEO buna pentru site-ul tau web, ci mai degraba cum sa o faci cel mai productiv. Iata principiile de baza SEO pentru a creste traficul pe site pe termen lung, asa cum le vad specialistii de pe https://mogu.ro/.

Optimizarea cuvintelor cheie

Daca SEO este o ancora a afacerilor online, cuvintele cheie sunt elementul principal al SEO. Fiecare pagina de pe site-ul dvs. ar trebui sa urmeze o strategie de cuvinte cheie atent conceputa pentru a avea un impact mai mare asupra algoritmilor motoarelor de cautare Google.

De aceea aveti nevoie de un anumit cuvant cheie pentru fiecare pagina. Iata cele mai comune modalitati de a gasi cuvinte cheie pentru subiectele dvs.:

• Brainstorming: primul pas este sa scrieti toate cuvintele cheie la care va puteti gandi singur.

• Planificator de cuvinte cheie: Google a dezvoltat Planificatorul de cuvinte cheie pentru a ajuta webmasterii sa ajunga la publicul tinta.

• Cautari Google: puteti cauta si pagini legate de afaceri si puteti vedea sugestiile Google pe masura ce introduceti intrebarea.

• Site-uri web de intrebari si raspunsuri: site-uri precum Quora primesc mii de intrebari in fiecare zi. Verificati-l pentru a vedea intrebarile frecvente si pentru a crea pagini care sa raspunda exact la aceleasi intrebari. Mai multe despre strategiile seo, poti afla si de pe https://b-iff.ro.

Meta Descriere

Desi meta cuvintele cheie nu mai au o influenta in lumea SEO, alte caracteristici, cum ar fi meta descrierile, reprezinta inca un contributor puternic de optimizare. Un utilizator mediu se uita la doua lucruri inainte de a deschide o pagina web – titluri si meta descrieri.

Acesta din urma este intotdeauna afisat sub titlul paginii web in rezultatele cautarii Google. Motoarele de cautare evidentiaza cuvintele cheie in meta-descrierea, facandu-l astfel un veritabil stimulator de CTA – ii incurajeaza pe oameni sa faca clic pe link si sa verifice continutul tau.

Publicati continut de inalta calitate

Puteti invata si aplica fiecare truc SEO din lume, dar nu va va ajuta sa obtineti trafic decat daca publicati continut de inalta calitate pe site-ul dvs. Trebuie doar sa creezi postari relevante, sa explici fenomene legate de nisa si sa rezolvi problemele utilizatorilor.

Acesta este motivul pentru care postarile de pe blog devin mai lungi – este nevoie de mai multe cuvinte pentru a scrie o analiza buna si pentru a acoperi teme din orice unghi. Potrivit cercetarii, lungimea ideala a postarii de blog este acum de aproximativ 1.600 de cuvinte. Cu toate acestea, textul simplu te poate duce doar atat de departe.

Explorati continutul multimedia pentru a va face continutul mai atractiv pentru un utilizator obisnuit. De exemplu, recenziile produselor genereaza de departe cele mai bune rezultate pentru comerciantii cu amanuntul online. Acest tip de continut video permite utilizatorilor sa afle mai multe despre produsele sau serviciile dvs., incurajandu-i sa finalizeze achizitia la vizionare.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.