agentie seo
SEO

Ce face o agentie SEO?

Este o intrebare buna. Multi oameni au auzit despre SEO – optimizarea motoarelor de cautare – dar nu toata lumea va sti ce inseamna.

Mai intai vom defini termenul:

SEO este o ramura a marketingului al carei obiectiv este de a creste vizibilitatea in rezultatele motoarelor de cautare organice.

Mai devreme in istoria sa, succesul a fost marcat de imbunatatirea clasamentelor pentru termenii cheie de cautare, dar cu modificarile modului in care functioneaza motoarele de cautare, lucrurile sunt un pic mai nuantate. Scopul este de a creste vizibilitatea cautarilor pe dispozitive si audiente si de a imbogati calatoriile utilizatorilor prin site-uri web pentru a creste probabilitatea de a le converti (trecerea de la perspective la clienti).

Termenul organic inseamna neplatit, insemnand un accent pe tehnicile cu valoare de durata, mai degraba decat pe cele care se usuca imediat ce bugetul dvs. publicitar este oprit. O agentie SEO este pur si simplu o companie externa care face acele lucruri pentru afacerea dvs.

Lucrul cu o agentie SEO poate ajuta afacerea dvs. sa realizeze aceste lucruri:

  • Vizibilitate mai buna
  • Trafic mai bun
  • Mai multe oportunitati
  • Mai multe conversii
  • ROI mai bun

Dar ce fac ei exact pentru ca aceste lucruri sa se intample?

Ei bine, cu ajutorul celor pe care le-am mentionat in randurile de mai sus companiile:

  • Comunica cu tine
  • Verifica site-ul dvs.
  • Se axeaza pe obiectivele generale
  • Efectueaza cercetarea cuvintelor cheie
  • Analizeaza orice penalitati care va afecteaza site-ul
  • Analizeaza profilul dvs. de link actual
  • Optimizeaza continutul existent
  • Optimizeaza structura site-ului
  • Creaza continut nou
  • Construieste legaturi
  • Monitorizeaza rezultatele
  • Ofera un raport privind rezultatele

Una din cele mai importante aspecte de care se ocupa agentiile SEO sunt linkurile de legatura. Sa vedem cateva informatii despre acestea.

Crearea de legaturi / informare

Acesta este unul dintre cele mai intensiv aspect ale activitatii SEO. O mare parte din reputatia site-ului dvs. web in ochii Google se bazeaza pe profilul sau de backlink. In esenta, cu cat sunt mai multe link-uri de inalta calitate de pe site-urile web de inalta autoritate care indreapta spre site-ul dvs., cu atat este mai probabil ca Google si alte motoare de cautare sa recomande paginile catre utilizatorii lor.

Exista cateva strategii diferite de creare de linkuri pe care majoritatea SEO le vor utiliza atunci cand lucrati pe site-ul dvs. web, cum ar fi:

  • Redarea de continut de inalta calitate (infografie, videoclipuri, postari pentru invitati) pe alte site-uri web;
  • Crearea de continut excelent care se leaga in mod natural.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.