Uncategorized

Ce (NU) trebuie sa faca o agentie SEO profesionista? Iata cateva semnale de care sa tii cont!

Daca citesti acest articol, probabil ca te gandesti sa incepi colaborarea cu o agentie SEO in scopul promovarii afacerii tale. Sau, poate ca deja colaborezi activ, insa rezultatele intarzie sa apara. Fara indoiala, o agentie SEO profesionista poate sa iti aduca traficul organic mult-dorit pe website, iar, in timp, sa produca rezultate considerabile. Asadar, este necesar sa fii precaut, mai ales la o noua colaborare, pentru a te asigura ca „esti pe maini bune”! In acest sens, am discutat cu specialistii de la www.iagency.ro pentru a afla ce NU trebuie sa faca o agentie SEO profesionista:

1. Sa puna accentul doar pe motoarele de cautare

O agentie SEO cu experienta stie ca nu doar rezultatele in Google aduc succesul unui business online. Ce importanta are faptul ca esti numarul 1, daca vanzarile tale nu cresc? Fii precaut cu agentiile SEO care promit doar sa te faca vizibil in Google, fara a se interesa de experienta interactiunii utilizatorilor. De altfel, in topul preferintelor Google nu se regasesc website-urile cu cele mai multe backlinks, nici cele care beneficiaza de o super-optimizare tehnica, ci, in principal, cele pe care utilizatorii le prefera.

2. Sa ignore aspectele ce tin de technical SEO, de Off-page si de On-page SEO

In urma cu multi ani, SEO insemna doar constuirea de backlink-uri si repetarea unui keyword cat mai des pe o pagina. Astazi, aceste practici iti vor aduce penalizari de catre Google. O agentie SEO cu experienta trebuie sa vina cu strategii viabile de optimizare in toate cele trei arii de interes, masurand si comunicand cu atentie tacticile viabile si livrand rezultate palpabile.

3. Sa promita pozitia 1 in Google dupa doar cateva luni

Daca o agentie SEO iti promite ca site-ul tau va atinge pozitia 1 in doar cateva luni, acesta este un mare semnal de alarma. Conform Google, nici o companie SEO nu poate garanta pozitia 1. Succesul poate fi obtinut doar dupa elaborarea si implementarea unei strategii pe termen lung. Poate fi descurajant, insa Google foloseste astazi peste 200 de factori de ranking, ceea ce inseamna ca obtinerea unei pozitii specifice in top nu poate fi garantata.

De asemenea, trebuie sa fii precaut cu cei care dau de inteles ca au o „pila” la Google, si ca site-ul tau va capata prioritate. Acest lucru este fals.

4. Sa fie „secretoasa” in privinta obtinerii rezultatelor

Unul din lucrurile pe care trebuie sa le prioritizezi este obtinerea unui raport corect si transparent. In fond, ai tot dreptul sa fii la curent cu ce se intampla cu site-ul companiei tale si cu banii investiti. O agentie SEO de incredere va putea mereu sa iti ofere explicatii detaliate in privinta tacticilor si strategiilor folosite sau gata de implementare. De asemenea, palmaresul unei agentii trebuie sa cuprinda mai multe proiecte de succes, iar specialistii trebuie sa ofere informatii relevante despre modul in care au implementat strategiile personalizate.

5. Sa nu fie prompta cu suportul pentru clienti

Acest lucru este valabil in toate relatiile de business. O agentie SEO profesionista iti va raspunde imediat intrebarilor si-ti va oferi suport pe toata durata colaborarii. Mai mult, o companie care ofera servicii SEO de top iti va pune intotdeauna la dispozitie un manager de cont (account manager) care va media orice fel de dialog.

In concluzie, exista multe agentii SEO pe piata, insa nu toate sunt potrivite pentru business-ul tau. Asigura-te ca incepi o colaborare cu o agentie SEO profesionista, care iti va aduce in timp castiguri si va asigura succesul companiei tale!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.