Sanatate

Idei de afaceri – livrarea de mâncare preparată la restaurant

Pentru a începe propria afacere în catering, trebuie să fiți încântat de idee și să doriți materializarea ei, apoi veți găsi cu siguranță mijloacele și timpul necesare pentru a avea succes.  Afacerea restaurantelor cu livrare este potrivită chiar și pentru antreprenorii ce doresc să aibă mereu inițiativa și să găsească soluții creative.

Acordarea de bonusuri este obligatorie

Este important să înțelegem diferența – nu este un simplu serviciu sau un serviciu de livrare, ci un restaurant pregătit pentru a prepara mâncare. De asemenea, publicul țintă este întreaga populație a localității respective, deoarece mâncarea reprezinta atât nevoia noastră zilnică, cât și ceva ce trebuie să avem din belșug la fiecare sărbătoare. 

Caracteristica principală va trebui să fie transportul gratuit și un sistem de colectare a unor bonusuri ce vor motiva clientul să solicite din nou comenzi, pentru a cheltui punctele acumulate prin bonusuri. În acest scop, există o mulțime de posibilități pentru a vă găsi clienții și pentru a vă extinde constant audiența.

Primul și cel mai valoros principiu în acest domeniu este selecția atentă a ingredientelor și interacțiunea acestora în rețetă. Acest lucru este foarte important, deoarece nimeni nu va alege și vu va comanda alimente care nu sunt gustoase.

Îmbunătățirea profesională a rețetelor, în conformitate cu politica de prețuri, capacitatea de a optimiza costurile în raport cu producția fac întotdeauna posibilă satisfacerea clienților cu oferte delicioase și cât mai accesibile.

Vrea cineva să aștepte mai mult de o oră pentru comanda efectuată? Nimeni, desigur!

Prin urmare, activitatea coordonată și sistematică a echipei la fiecare etapă de producție a comenzilor, numărul bucătăriilor din oraș și rapiditatea curierilor ar fi al treilea principiu obligatoriu în construirea unui brand de catering. Mâncarea trebuie să fie întotdeauna proaspătă și livrată cu viteza maximă.

Atunci când vă construiți afacerea, nu este suficient să declarați pur și simplu că fiecare client este important. Este necesar să eficientizați și să livrați serviciul ideal către fiecare client, de la primirea comenzii până la finalizarea completă a acesteia. Serviciul rapid, realizat politicos, este cea de-a patra componentă importantă a succesului în catering.

Viteza și ușurința de utilizare a site-ului sau a aplicației mobile de pe care se pot face comenzile, contul personal, sistemul de bonificare, soluționarea promptă a problemelor, dacă există, și o serie de alte soluții destinate clienților, exprimate în faptul că acestea le aduc plăcere și încântare – toate acestea reprezintă plusuri demne de luat în seamă.

Vânzări și marketing

Distribuirea meniului în rețelele de social-media, trimiterea ofertelor prin SMS, acordarea unor cărți de vizită la prima comandă, bonusurile pentru comenzi repetate, publicitatea outdoor și diversele abordări ale unor evenimente cu participarea multor persoane, sunt acțiuni foarte eficiente pentru promovarea serviciilor dvs. de catering.

Creditare

Într-adevăr, datorită pretențiilor inerente activității de preparare a mâncării din punct de vedere igienic, echipamentele necesare unei afaceri de catering nu sunt la îndemâna oricui, fiind destul de scumpe. Dar, în actuala situație creată de pandemie, când populația stă mult timp acasă și nu poate servi masa la restaurant, serviciul de catering este suprasolicitat. În consecință, investiția în echipamentele adecvate va fi neutralizată în timp record, profitul venind mai repede decât în mod obișnuit.

Banii necesari începerii unei afaceri în catering pot fi obținuți extrem de rapid. Nu trebuie decât să contactați una dintre cele 13 instituții financiare nebancare din România pentru un credit cu aprobare online.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.